CADRU UNNO DASH |
Monocoque din fibră de carbon cu o cursă spate de 140mm. |
Sistem de suspensie cu pivot virtual. |
Ghidaj integrat pentru lanț, clemă de prindere a tubului de șa, protecție pentru downtube> integrate. |
Rulmenți EnduroMAX |
Rutarea internă a cablurilor. Boost thru-axle |
12×148. Sistem de frânare Post Mount. Lățimea maximă a anvelopei: |
2.6″”. Piese din plastic și cauciuc reciclat Oceanworks. |
protectori. Sag recomandat: 35% (+/- 5%). |
AMORTIZOR |
FOX FLOAT X2 FACTORY |
230x65mm. Kashima. Pârghie cu 2 poziții. VVC Rebound. |
Reglaje: HSC, LSC, HSR, LSR. |
A porni din nou de la zero părea o modalitate corectă de a ne actualiza platforma enduro. O bicicletă pregătită pentru aventuri montane mari, dar care, în acelașI timp, este absolut cutremurătoare atunci când porti casca Full-Face. Noul burn.
“Unno a creat nu doar un design radical șI unic, ci șI un adevărat spintecător de trasee cu o cinematică excepțională a suspensiei spate”
– Enduro MTB Magazine –
“Noua unno burn arată absolut sălbatic”
– Pinkbike –
DEZVOLTAT PENTRU A DA TOTUL
Racheta noastră ‘Surface-To-Air’ Enduro reprezintă rigiditate și robustețe supremă. Cu rulmenți EnduroMAX pe două rânduri și carbon Toray de înaltă rezistență, noul BURN este pe cât de solid, pe atât de agil.
RULMENȚI CU DOUĂ RÂNDURI | TESTAT PÂNĂ LA MOARTE | CARBON DE ÎNALTĂ REZISTENȚĂ | DEZVOLTAT ÎN BARCELONA |
Folosim tehnologia EnduroMAX cu două rânduri de rulmenti de 7mm. Aceștia suportă forțe radiale și axiale, ceea ce asigură o senzație mai puternică și mai rigidă pe bicicletă. | Pentru fabricarea cadrelor noastre folosim carbon de înaltă rezistență. | 4 ani de dezvoltare. 5 prototipuri. Ore nesfârșite de testare.
Și nu numai în pădure. Fiecare dintre testele noastre interne mașini a fost proiectat de noi. Iată cum a fost tortura Unno de tortură Unno. |
Toate cadrele noastre sunt proiectate și dezvoltate în studioul nostru din
Barcelona, orașul natal pentru creatori și designeri din întreaga lume. întreaga lume. |
PIONIERI ÎN GEOMETRII
Deoarece este prima dată când facem dimensiuni la Unno, am vrut să le facem cum trebuie.Alegeți între mărimile bazate pe rază de acțiune: S1, S2 și S3.
Atenție! La 35% SAG recomandat, geometriile devin mai lungi, mai joase și mai slabe decât celelalte! Întrebați-ne dacă aveți dubii.
MITH S1 | MITH S2 | MITH S3 |
435mm reach | 470mm reach | 510mm reach |
recommended for riders up to 175cm. | recommended for riders from 175 to 185cm. | recommended for riders from 175 to 185cm. |
SEAT TUBE LENGTH 440mm | SEAT TUBE LENGTH 460mm | SEAT TUBE LENGTH 490mm |
HEAD TUBE ANGLE 64 | HEAD TUBE ANGLE 64 | HEAD TUBE ANGLE 64 |
TOP TUBE LENGTH 572mm | TOP TUBE LENGTH 605mm | TOP TUBE LENGTH 666mm |
FRAME STACK 634mm | FRAME STACK 644.5mm | FRAME STACK 670mm |
HEAD TUBE LENGTH 105mm | HEAD TUBE LENGTH 120mm | HEAD TUBE LENGTH 145mm |
SEAT TUBE ANGLE 76.5 | SEAT TUBE ANGLE 76.5 | SEAT TUBE ANGLE 76.5 |
BB DROP 30-10mm | BB DROP 30-10mm | BB DROP 30-15mm |
WHEELBASE 1219mm | WHEELBASE 1266mm | WHEELBASE 1311mm |
CHAINSTAY 445mm | CHAINSTAY 445mm | CHAINSTAY 445mm |
STANDOVER HEIGHT 700mm | STANDOVER HEIGHT 700mm | STANDOVER HEIGHT 700mm |
RECOMMENDED HEIGHT 165-175cm | RECOMMENDED HEIGHT 175-185cm | RECOMMENDED HEIGHT 185-195cm |
INTRODUCEREA ‘BUZUNARULUI’
Tu decizi ce doresti să transpoți în interiorul cadrului.
FĂRĂ RUCSAC. FĂRĂ CURELE. FĂRĂ GRIJĂ.
Școala nouă de Mountain Biking cere soluții de școală nouă. Inginerii noștri și-au zbătut puțin creierii pentru ca tu să poți da rucsacurilor și curelelor tale o pensionare corespunzătoare. Luați-vă lucrurile și plecați.
MÂNDRI SĂ FIM DISRUPTIVI
Integrarea nu a fost un exercițiu simplu. Ne-am petrecut timpul căutând cele mai nobile atitudini ale noastre. Am călătorit pe cele mai provocatoare trasee. Ne-am plimbat pe sute de biciclete. Am căutat noi cinematici. Aspecte noi. Totul nou. Am tăiat cordonul de la designul tradițional al bicicletelor pentru a dezvolta de la zero ripper-ul nostru cu cursă lungă. Și iată. După 4 ani lungi, s-a născut un nou limbaj de design.
Clema Tijei de sa – Integrata –
Integrarea consta pentru un design clar. ‘Clema’ noastra este integrata in carbon si da ne-am stors creierii sa ii acordam numele potrivit.
Ghidaj Lant
Pedalează tare ca și cum nu ar exista ziua de mâine. Reducem la minimum căderile de lanț cu un ghidaj de lant integrat.
Rutare Fresh
Rutare interna a cablurilor intr-o varianta fresh și mai puțin dezordonata. Ghidaj-intern complet din carbon pentru o rezolvare simplă și rapidă a schimbarii cablurilor.
MERITĂ COSTUL: FOLOSIM PLASTIC RECICLAT
La Unno am făcut echipă cu Oceanworks, motorul global de aprovizionare cu plastic responsabil. Am dezvoltat toate părțile din rășină ale cadrului cu plase de pescuit reciclate din oceane. Micul nostru grăunte de nisip pentru o lume mai bună.
CALITATE GARANTATĂ
Atât Unno, cât și Oceanworks confirmă performanța ridicată prin testarea independentă a produselor noastre. Ne trimitem produsele la laboratoare terțe recunoscute la nivel mondial, care asigură rezistența tuturor cadrelor noastre.
MICA NOASTRĂ CONTRIBUȚIE LA O LUME MAI BUNĂ
Fiecare BURN conține 201 g de plastic reciclat. Toate piesele PA+GF15% provin din materiale reciclate de la Oceanworks, iar o proporție de 80% provine direct din ocean, în principal din apropierea țărmurilor. Piesele din TPU provin, de asemenea, din surse reciclate.
MAGIA DE 35% SAG: BUN VENIT LA UNNO KINEMTICS
Scris și regizat de cei care se gândesc la un singur lucru: să performeze tot anul. La un SAG recomandat de 35%,
Link-ul noastru VPP (Virtual Point Pivot) este special creată pentru a profita de fiecare milimetru din cei 160 disponibili.
Folosiți amortizoare cu aer sau cu arc după propriul gust!
PROGRESIA RAPORTULUI CORECT
Am folosit o progresie de la 0 până la punctul SAG pentrua a avea o suspensie foarte sensibilă.
De la SAG încolo, există o progresie suficientă pentru a folosi un amortizor cu arc sau pentru a evita coborârile dure, putând profita în același timp de cursa de 160 mm.
ANTISQUAT OPTIMIZAT
MITH a fost proiectat în jurul unei platforme VPP (Virtual Point Pivot) care se traduce printr-un control mai bun al tuturor indicatorilor cinematici.
Valorile Antisquat se situează în jurul valorii de 120% și 90% între punctele SAG recomandate. Acest lucru asigură o pedalare lină și o eficiență generală a sistemului de suspensie.
Informații suplimentare
Culoare | |
---|---|
Tip Cadru | |
Tip Bicicleta | |
Material |
Pareri
Nu exista inca recenzii.